loading...
معرفت لاله ها
منتظر امام زمان سید محمد مهدی هاشمی بازدید : 151 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

\"\"

متن وصیت نامه در ادامه مطلب

 

 

 

 

وصیت نامه شهید محمد فعله مطلق

بسم الله الرحمن الرحيم

من، درجه دار ارتش مى باشم، و در تاريخ  5/7/1359 به مأموريت، جهت درگيري هاى مرزى عراق ايران، به غرب كشور مى روم.

 اگر يك وقتى در غرب كشور به شهادت نائل شدم، و اگر من افتخار شهادت نصيب من شد، من را در بهشت رضا دفن نمایید.

در خاتمه؛ سلامتى زن و فرزند و پدر و مادر و خواهر و برادرم را از خداوند يكتا خواستارم.  و اگر من شهيد شدم، تقاضایی از پدر و مادرم و خواهر، برادرم و زنم دارم: كه هيچ ناراحت نباشند، كه مردن قسمت همه مى باشد و همه خواهند مرد. هيچ ناراحت نباشيد.

محمد فعله مطلق

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 175
  • بازدید ماه : 873
  • بازدید سال : 8,351
  • بازدید کلی : 89,056