loading...
معرفت لاله ها

متن وصیت نامه در ادامه مطلب

 

وصيت نامه شهيد ناصر رجبيان

بسم الله الرحمن الرحيم

و لا تَحْسَبَنَ‏ الَّذينَ قُتِلُوا في‏ سَبيلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْياءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ (ال عمران 169)         ‏با عرض سلام و درود بى‌پايان به پيشگاه خاتم الانبياء حضرت محمد (ص) و دوازده امام و پيشواى معصوم بعد از ايشان، اين راهنمايان بشريت به سوى حق و خداپرستى، اين نجات دهندگان آدمى از ظلمت و جهالت بسوى نور و روشنايى و اين مظلومان حقيقى تاريخ بشريت.                               

آرى اى عزيزان! اينها هستند كه مى‌توانند انسان را به فلاح و رستگارى برسانند، پس دامان پر از مهر و محبت ايشان را بگيريد و با توسل بيشتر به اين چهارده معصوم پاك و مقربان درگاه الهى به كمال حقيقى برسيد، عامل به نصيحتهاى روشنگر ايشان باشيد.

بار خدايا! ضمن عرض سپاس و تشكر فراوان از تو محبوب مهربان و با گذشتى كه به اين بنده گنهكار درگاهت [داشتي]، توفيق دادى تا بلكه در طى عمرم بتوانم قدمى، در راه رضاى تو و براى دفاع از دين تو و اين انقلاب اسلامى كه هديه تو به مردم ايران و بلكه تمامى مستضعفان جهان مى‌باشد، بردارم و در اين جبهه حق بر عليه باطل شركت نمايم.

بار خدايا! از تو سپاسگزارم كه به من راه راست و هدايت به سوى خودت را نشان دادى و مرا از راه شيطان و گمراهى نجات دادى و نيز خوب مى‌دانم كه اگر در راهت شهادت نصيبم كنى، اين از رحمانيت و بخشندگى توست، زيرا كه من لياقت و شايستگى چنين مقام بزرگى را ندارم، چون بر نفس خودم خوب آگاهى دارم و مى‌دانم كه در طول زندگيم، بسيار معصيت تو را كرده ام، ولى از طرفى هم به بخشندگى و گذشت تو اميدوارم و مى‌دانم همانطور كه گناهان مرا آشكار نكردى و آبروى مرا در دنيا نبردى، در آخرت هم با بخشش گناهانم، آبرويم را نخواهى برد و مرا در پيش ائمه اطهار و ديگر شهيدان خجالت زده نخواهى كرد.

خدايا! آرزوى من اينست كه پس از پيروزى اسلام بر تمامى كفر و پس از زيارت قبر مطهر آقا اباعبدا... الحسين (ع) و نيز فتح و آزادى قدس عزيز، شهادت در راهت را نصيبم كنى.

با عرض سلام و درود خدمت امام امت، اين نعمت الهى، در اين عصر و زمان و اين پير عارف و آگاه، نائب امام و رهبر همه مستضعفين جهان و با عرض درود بى پايان به ارواح مطهر تمامى شهيدان، از آدم تا خاتم، از شهيدان صدر اسلام تا كربلاى حسينى و از آنجا تا كربلاهاى خونين ايران، اين عزيزانى كه مخلصانه در راه محبوب خود، از جان گذشتند و با عرض سلام خدمت خانواده‌هاى معظم شهداء و اسراء و مفقود الاثرها و معلولين و مجروحين اين جنگ تحميلى عراق بر عليه ايران و با اميد به اينكه خداوند منان به تمامى آنها اجر جزيل و صبر جميل عنايت فرمايد.

و با عرض سلام خدمت شما خانواده مهربانم و بخصوص شما پدر و مادر عزيزى كه مرا يك عمر تربيت و ارشاد نموديد و با راه حق و حقيقت آشنا ساختيد، تا بلكه بتوانم در زندگيم مسلمان باشم و نيز مسلمان بميرم. از خداوند متعال خواهان سلامتى و صبر هرچه بيشتر شما، بر مصائب وارده هستم و اميدوارم كه هميشه در انجام طاعات و عبادات خود موفق باشيد و نيز از جانفشانى و دادن هديه‌هاى الهى در راه خدا كوتاهى نكنيد، همانطور كه من نيز يك امانت الهى در نزدتان بودم و شما اين امانت را به نحو احسن به صاحبش برگردانديد.

از شما اى پدر گرامى و برادر عزيزم! مى‌خواهم كه هميشه ادامه دهنده راه خونين شهدا باشيد و هرچه بيشتر در يارى اسلام و اين انقلاب اسلامى و رهبر آن بكوشيد و نيز از شما اى مادر و خواهران گراميم! مى‌خواهم كه در شهادت من زينب‌وار عمل كنيد و در سوگ من در نزد مردم گريه و شيون نكنيد كه خداى ناكرده، ضد انقلاب و دشمنان اسلام سوء استفاده نكنند. از شما مى‌خواهم كه با حفظ حجاب خود و شركت فعال در تمامى صحنه‌هاى انقلاب، مشت محكمى بر دهان ابر قدرتها و ايادى آنها در داخل كشور بزنيد.

در ضمن از شما خانواده گراميم معذرت مى‌خواهم كه شما را زياد اذيت نمودم و از شما مى‌خواهم كه مرا ببخشيد و از سر تقصيرم بگذريد.

سخن ديگر من با شما امت شهيد پرور ايران است:

از شما مى‌خواهم كه هميشه پشتيبان اين رهبر و اين رژيم الهى باشيد و در تمامى صحنه‌ها حضور فعال داشته و هرچه بيشتر در اين جبهه‌ها حضور بهم رسانيد و هرچه زودتر كار اين صدام كافر را يكسره نماييد و سپس مجهز شويد جهت آزادسازى قدس عزيز از زير سلطه اسرائيل و اين ابرقدرتهاى سلطه‌گر. نيز از شما مى‌خواهم كه با اين گرانفروشها و محتكران و اين تروريستهاى اقتصادى با شدت برخورد كنيد و ريشه آنها را قطع نماييد، از شما مى‌خواهم كه با آيين اسلام هرچه بيشتر آشنا شويد، قرآن و نهج البلاغه را زياد مطالعه كنيد و به دستورات آنها عمل نماييد كه راه رستگارى در اين مى‌باشد.

 پدر مهربانم! از شما مى‌خواهم كه خدمت تمام اقوام و دوستان و همسايه‌ها سلام برسانيد و براى اين حقير گنهكار حلاليت بطلبيد.

در پايان از خداوند خواستارم كه اگر توفيق شهادت در رهش را نصيبم كرد، در حالى باشد كه عطش زياد داشته باشم و آبى براى نوشيدن نباشد و نيز جسدم طورى شود، كه شناخته نشوم، زيرا كه مى‌خواهم در روز قيامت از حسين فاطمه خجالت زده نباشم، چرا كه در عصر عاشورا وقتى كه حضرت زينب به قتلگاه آمدند، نتوانستند جسد مطهر برادر خود را تشخيص دهند و من نيز مى‌خواهم كه خانواده و دوستانم نتوانند بدنم را تشخيص دهند.

در ضمن از تمامى كسانى كه مى‌خواهند برايم گريه كنند، مى‌خواهم در آن لحظه به ياد صحراى كربلا و مظلوميت امام حسين باشند و براى آن شهيدان گرامى و عزيز گريه نمايند.

بار خدايا! اسلام و مسلمين را فتح و نصرت عطا بفرما!

فرج آقا صاحب الزمان (عج) را نزديك بگردان!

ابر قدرتها و كافران را ذليل و خوار بگردان!

ما را  جزو سربازان آن حضرت قرار بده!

حداقل در آخرين لحظه عمر، امام زمانمان را به بالينمان برسان.

به رهبر كبير فتح و نصرت و عمر طولانى عنايت فرما.

والسلام عليكم و رحمة‌ا.. و بركاته.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 256
  • بازدید ماه : 954
  • بازدید سال : 8,432
  • بازدید کلی : 89,137